Virksomheder efterspørger integration mellem IT-værktøjer - Portlr

Virksomheder efterspørger integration mellem IT-værktøjer

Integration

Behovet for integration mellem IT-systemer har aldrig været større. Der findes mange gode værktøjer til timeregistrering, fakturering, bogføring, opgavehåndtering og meget andet. Det er IT-værktøjer, der typisk findes som både apps og online-værktøjer. På mange områder er disse specialiseret i hver deres silo. I takt med at flere og flere systemer er blevet specialiserede, er det blevet tilsvarende vanskeligere for virksomheder at holde overblikket over jeres data, der typisk er spredt ud på adskillige platforme.

 

Værdien ligger i integrationen

Virksomheder, der anvender flere forskellige platforme, har meget ofte udfordringer med at skulle flytte data manuelt. Udfordringerne ses ofte, når virksomhederne vokser, da mange standard online-applikationer kan anvendes relativt let til mindre virksomheder, men i det øjeblik, at der kommer flere brugere på, vil der være mange administrative udfordringer. Jo mere avanceret brug af de enkelte platforme, jo større behov er der for integration af systemerne, for at data kan overføres automatisk. Det kan fx være behovet for automatisk overførsel af fakturakladder til Dinero, e-conomic eller et andet økonomiprogram.

 

Sådan benytter Portlr integration

Portlr er integreret med langt de fleste af de programmer, som virksomhederne bruger i dag; Microsoft Office 365, Dinero, e-conomic og mange flere. Vi ved, at der er en stor værdi for brugerne ved at have mulighed for, at data kan flyde automatisk mellem diverse platforme

Konkret betyder det, at Portlr kan overføre fakturakladder fra Portlr til Dinero med ét klik. Det sparer brugeren meget tid på ikke at skulle samle data fra flere systemer og samle det i et fakturasystem. Integrationen foregår dog ikke kun fra Portlr til Dinero, men også fra Dinero til Portlr.

Se et lille udsnit af de systemer vi integrerer op i mod her