Simpel godkendelse af estimater med digital accept - Portlr

Simpel godkendelse af estimater med digital accept

Portlr - Digital godkendelse af estimater

Hvis du sikrer digital accept af økonomien på dine opgaver/ændringer fra kunden inden opstart, så sparer du dig selv for en masse problemer.

Kunder har ikke noget imod at betale for din tid. De skal bare vide, at det koster dem penge, inden de igangsætter opgaven. For os konsulenter er det måske åbentlyst, men for kunden er det ikke. Det kan du få styr på ved at indføre digital accept.

Derfor har du med Portlr mulighed for at indtaste et estimat på en opgave og bede om digital accept inden opstart.

Det består basalt set i, at kunden pr. mail modtager dit estimat og har to links; godkend eller afvis.

Hvis estimatet godkendes, aktiveres opgaven, og konsulenten, som er tildelt opgaven, kan starte med at arbejde på den.

Estimatet følger opgaven

Det godkendte estimat følger opgaven lige fra når konsulenten registrerer timer på opgaven, til når opgaven skal faktureres. Her er det for alle parter essentielt at vide, hvad der er aftalt med kunden. Derfor er det altid synligt og tilgængeligt.

Sikrer tilfredse kunder

At du kan dokumentere, at I overholder aftaler, samt at kunden undgår ubehagelige overraskelser i form af uventede fakturaer, sikrer tilfredse kunder.

Kontakt Henrik Jøhnk Kristensen hvis du ønsker yderligere beviser for, hvordan Portlr og digital accept kan øge jeres fortjeneste og skabe øget kundetilfredshed.