Klassiske servicedesk-systemer vs. Portlr fleksibel servicedesk - Portlr

Klassiske servicedesk-systemer vs. Portlr

servicedesk

Portlr giver din kunde en unik mulighed for at benytte en fleksibel servicedesk, der kan det hele. Her er det nemt for både dig og din kunde at holde styr på aftaler og derved bibeholde et godt samarbejde. Portlr gør det nemt at følge med i de opgaver, der arbejdes på, mens kunden sikres et økonomisk overblik.

Bag enhver opgave sidder en kunde med et ønske, og en virksomhed der i samarbejde med kunden skal imødekomme dette. Det er essentielt for et godt samarbejde, at parterne har en fælles forståelse for tidsforbrug og omkostninger. Her kommer Portlr ind i billedet.

Portlr giver som fleksibel servicedesk din kunde utallige muligheder. Fx kan de nu godkende alle opgaver baseret på et aftalt antal timer, få gennemskuelige fakturaer, sammenligne estimeret forbrug med reelt forbrug og meget mere. Derudover effektiviseres konsulentens arbejde. Mindre tid bliver brugt på at registrere timer, når man nemt kan vælge en bestemt opgave og koble timeregistreringen på. Det sparer tid både for konsulenten selv og den projektansvarlige, der sidst på måneden skal registrere timerne.

Portlr giver grobund for et godt samarbejde gennem en fleksibel servicedesk

Når din kunde sender en opgave til Portlrs servicedeck eller opretter den direkte på siden, vil du have mulighed for at tilbyde kunden et estimat via mail. Herefter vil det være muligt for kunden nemt at godkende og igangsætte opgaven via et link. Kunden kan løbende logge ind på Portlr og følge med i, hvad de har godkendt af opgaver. På den måde bevarer de et godt overblik gennem hele forløbet, og du får en glad kunde.

For medarbejderen i din virksomhed er der også betydelige fordele. Konsulenten bevarer et overblik over timer godkendt af kunden, hvilket nemt kan sammenholdes med de timer, som bruges på opgaven. Derved er det muligt hele tiden at holde styr på tidsforbrug, og hverken kunden eller medarbejderen vil føle sig snydt.